Lojalność klienta
WIELE MÓWI SIĘ DZIŚ O „LOJALIZACJI KLIENTA”. NIE MA LEPSZEGO SPOSOBU ZBUDOWANIA LOJALNOŚCI NIŻ ZAANGAŻOWANIE KLIENTA
W DZIAŁANIA, KTÓRE ON SAM UZNAJE ZA „SZCZYTNE” I KTÓRE BUDUJĄ JEGO ZWIĄZEK EMOCJONALNY Z MARKĄ…
Programy motywacyjne i lojalnościowe budowaliśmy jeszcze w czasach, kiedy niewiele firm myślało w tych kategoriach, gdyż dla większości kluczowe było pozyskanie „masy krytycznej” – jak największej liczby klientów.
Od tamtego czasu wdrożyliśmy i obsłużyliśmy już wiele programów klienckich, rynek zmienił się diametralnie i dziś „lojalność” odmieniana jest przez wszystkie przypadki – włącznie z wołaczem. Co pokazuje zresztą, że zbudowanie lojalności do łatwych nie należy – a nasze doświadczenia procentują wielokrotnie. Okazuje się bowiem, że mechanizmy angażowania klientów, które zaczęliśmy zgłębiać jeszcze w czasach off – line, w połączeniu z potencjałem rozwiniętej dziś technologii, stanowią znakomitą odpowiedź na dzisiejsze czasy i potrzeby rynku.
Właśnie przeczytałeś o sytuacji swojej firmy?
Zostaw nam swój adres, a my z przyjemnością zajmiemy się resztą.