Działania na portfelu klientów

Działania na portfelu klientów

WIELE FIRM PRZEZ LATA ZBUDOWAŁO BARDZO WARTOŚCIOWY PORTFEL KLIENTÓW. I RÓWNIE WIELE WYKORZYSTUJE TEN PORTFEL W MNIEJ NIŻ UŁAMKU PROCENTA…

Truizmem jest stwierdzenie, że dla firmy nie ma większej wartości niż lojalny klient. Podobnie banalnie brzmi znana powszechnie prawda, że wielu klientów nie kupuje kolejnych produktów i/lub usług danej firmy tylko dlatego, że nikt im ich zakupu nie zaproponował. Ba! – wielu z nich nie wie nawet, że firma, z którą są związani od lat, takie produkty czy usługi w ogóle ma swojej ofercie. Przekonaliśmy się o tym wielokrotnie, pracując z handlowcami on-the-job: odbywając wspólne wizyty handlowe i rozmawiając z obsługiwanymi przez nich klientami.

Konsekwencja powyższego jest dla wielu firm bardzo smutna: klient, który do tej pory uchodził za „dobrego” i „lojalnego”, zaczyna kupować u konkurencji…

Tworząc LeadIn postawiliśmy sobie za cel umożliwić firmom jak najpełniejsze zdyskontowanie potencjału, w którego pozyskanie włożyły tak wiele wysiłku. Opracowaliśmy  koncepcję, technologię i know- how, które umożliwiają wykorzystanie bazy obecnych klientów jako „koła zamachowego” do wzrostu sprzedaży i/lub uruchomienia wyjątkowo efektywnego systemu rekrutacji.

Właśnie przeczytałeś o sytuacji swojej firmy?

Zostaw nam swój adres, a my z przyjemnością zajmiemy się resztą.

4 + 10 =